לתיאום פגישת ייעוץ אישית התקשרו

073-7841758
היפר גרף בע"מ
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העתקות שמש נט

מכון היפר גרף - מבצעים העתקות שמש נט איכותיות!

היפר גרף – מכונים מובילים שעובדים עם שמש נט.
בעולם הדפוס, שמור מקום של כבוד לשיטת ההעתקה שמכונה העתקות שמש. כיום למעשה, אין באמת העתקות שנעשות בשיטה זו, וממשיכת דרכה היא העתקת האור. למרות זאת, עדיין נהוג לכנות את השיטה החדשנית של העתקת אור בכינוי העתקת שמש, ככל הנראה בשל ההמשכיות של אותה שיטה עתיקה
העלו את הקובץ להדפסה – לשליחת קבצים דרך שמש-נט לחצו כאן!
העתקות שמש נט

מי שהיו הראשונים להשתמש בשיטה זו, היו המשרטטים הראשונים. אותם משרטטים היו צריכים ליצור שרטוטים בכמה עותקים שונים – אלא שיצירת שרטוט אחד גבתה מהם הרבה מאד מאמץ, וברור שהיה קשה לחזור אחריו שוב. לכן, השתמשו מלכתחילה המשרטטים בחומר מיוחד לשרטוט, ואז הניחו עותק של נייר פרגמנט, חשפו אותו לשמש מול השרטוט המקורי, וכך החומר היה מועבר לנייר הבא ומועתק אליו – ובצורה כזו היו מבצעים את העתקות השמש. כמובן שהיום, השיטה השתנתה והפכה להיות מחוברת לטכנולוגיה המודרנית.

העתקות שמש - השיטה המודרנית

התהליך המודרני – אנו לא ניכנס יותר מידי לעומק אחרי התהליך המודרני של העתקות שמש. אולם בכמה משפטים קצרים, אפשר לציין ולומר שהיום עובדים עם מדפסות פלוטר, בכדי ליצור את העתקות השמש. המדפסות הללו לא פועלות פשוט עם מזרקי דיו, אלא יוצרים שיטה מיוחדת להעתקה, ע"י חשיפה מהירה לאור חזק, אשר תפקידו ליצור ריאקציה בתוך המדפסת, שיוצרת תגובה חשמלית, שבעקבותיה מועתק החומר ישירות אל הנייר. הדבר בסופו של יום, מאפשר ליצור העתקים רבים של שרטוטים גדולים על גבי דפים שתוספים שטח רב. מאחר שגם כאן יש תהליך מסוים של חשיפה לאור שיוצר ריאקציה – נהוג לכנות את העתקות האור בכינוי העתקות שמש, על אף שכיום אין כמובן חשיפה ישירה של התוצרים לאור השמש בכדי לבצע את ההעתקה.

הלקוחות המרכזיים במכון הדפסות – בעיקר נדרשים לשירות של העתקות שמש, הם אנשים שמגיעים מתחום האדריכלות וההנדסה. אדריכלים רבים, כמו גם הנדסאים, נדרשים ליצור שרטוטים גדולים ומורכבים במיוחד, וצריכים גם להדפיס אותם. את ההדפסה הם לרוב עושים בעזרת מדפסות שפועלות על הטכניקה של הדפסות אור – משום שאלו מאפשרות ליצור את ההדפסות הגדולות, במספר עותקים גבוה, תוך זמן קצר יחסית.

היכן מדפיסים? – ברוב המקרים, המדפסות שפועלות על הטכניקה של העתקות שמש/ אור, הן מדפסות גדולות מאד, יקרות למדי, עם ידע מורכב מאד שנדרש בכדי לתפעל אותן. לכן, רוב האנשים שזקוקים לשירות, פשוט פונים לבית דפוס חיצוני שמדפיס להם את השרטוטים, דרך קבצים שהם שולחים אליו.

מכון הדפסות

אם גם אתם מבינים ששיטת דפוס זו מתאימה לכם, שימו לב שלאיכות יש כאן מרכיב חשוב. כדאי תמיד לעבוד עם נייר איכותי וחדש, ולא כזה שנשמר במחסנים לאורך עשור. הדבר מבטיח שאורך החיים של השרטוט יהיה ארוך במיוחד ואתם תוכלו לשמור עליו היטב. יש לשים לב כמובן שאת ההדפסה אפשר לקבל גם בצבע וגם בשחור לבן, בכל גודל שנדרש.

שמש נט

העתקות שמש היא שיטת העתקות ייחודית, הנוגעת לסוגי מסמכים ספציפיים ושרטוטים עם סטנדרטים קבועים להעתקה. השם הנפוץ בעבר היה העתקות שמש, בעוד שכיום נהוג גם לכנות סוג זה של העתקה כהעתקות אור, על אף שגם השם הישן עדיין נפוץ.
העתקות שמש שימשו להעתקה של דפי שרטוט מקוריים, בעוד שהשינוי כיום להעתקות אור מאפשר העתקה מתוך קבצים דיגיטליים המועברים למדפסת ייחודית המיועדת להדפסת מסמכים גדולים במיוחד. המדפסת יכולה להדפיס את המסמך באמצעות מספר טכניקות, אם בהדפסת לייזר, הדפסת שחור לבן או הדפסה צבעונית, בהתאם לצרכי הלקוח.

המסמכים המיועדים להעתקת שמש, או העתקת אור, הם לרוב מסמכים מקצועיים הקשורים לעולמות התכנון העירוני, האדריכלות, הנדסה, תכנון תשתיות וכו'. כל אלו מכילים שרטוטים המיועדים להדפסה על פני דפים גדולים במיוחד, ולהם גמישות מובנית כך שניתן לקפל אותם ולשאתם בקלות ממקום למקום.
לפיכך, הדיוק ההכרחי שבהעתקת שמש הוא מן המעלה הגבוהה ביותר. כל פרט ופרט חייב להיות מועתק באופן זהה לחלוטין, ללא סטיות או חריגות של הדיו למשל, כמו שניתן לראות פעמים רבות בהעתקות רגילות של מסמכי טקסט.

בדיוק מסיבה זו, חשוב לעבוד עם מכון העתקות שמש  מוסמך ובעל ניסיון, כזה שתדעו מראש שלא יהיו עמו הפתעות לאחר תהליך ההעתקה של השרטוט. במקרה ותהיה טעות בהדפסת שמש, השרטוט כולו יהיה חסר כל ערך ובלתי ניתן לשימוש. בדיוק מסיבה זו, פלטפורמת המכונים שעובדים עם שמש נט מאגדת מספר מכוני הדפסת שמש המובילים והמקצועיים בארץ – בין המכונים המובילים בארץ נמצא היפר גרף בע"מ.

כלי נגישות

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
03-9433333

דילוג לתוכן